- AVALEHT - - FOORUM - - GALERII -

Wana-Kolga Tsiklitall

Tartumaa vanamootorrattaklubi


Kodu Logi sisse
Albumite nimekiri Viimati lisatud Viimased kommentaarid Enimvaadatud Kõrgeimalt hinnatud Minu lemmikud Otsing
Kodu > Meie raud > Mopeedid, mootorjalgrattad ja jalgrattad > Mootorjalgratas Riga, Riia, 1960; Indrek

PEALKIRI  +   - 
FAILINIMI  +   - 
KUUPÄEV  +   - 
ASUKOHT  +   - 
01.jpg
1064 vaatamist
02.jpg
582 vaatamistOriginaalsest komplektsusest on puudu veel kilomeetrilugeja, mis kinnitus esikahvli külge ja mida käitas kodara külge kinnituv nupp
03.jpg
538 vaatamist
04.jpg
399 vaatamist
05.jpg
584 vaatamistGaujadel tuntuks saanud esivedrustust hakati paigaldama ka juba viimastele Riga 16 jalgratastele
06.jpg
484 vaatamistPaak koos hästi säilinud vesiembleemiga
07.jpg
628 vaatamist
08.jpg
524 vaatamist
09.jpg
530 vaatamist
10.jpg
475 vaatamistEsiembleemil on näha algne värvilahendus
11.jpg
477 vaatamistDünamo originaalsus pole päris selge
12.jpg
406 vaatamistTagarummul valmistamisaasta
13.jpg
445 vaatamistD4 mootor
14.jpg
418 vaatamistRaami number
15.jpg
455 vaatamistPeegel oli lisavarustusena saadaval ka Riga jalgratastele
16.jpg
451 vaatamistKell, firmamärk Omega tuleneb Riia jalgrattatehase pikast ajaloost
17.jpg
453 vaatamistEsipidur on klots-tüüpi, kummist klotsi surutakse vastu esirehvi
18.jpg
349 vaatamistPaagi kork õhutusega
19.jpg
432 vaatamistErinevus tavalisest Riga-16 jalgrattast: väntadel on tunduvalt suurem jõnks, sest nii jääb mootori ja väntade vahele piisav vaheruum
20.jpg
412 vaatamistErinevus tavalisest Riga-16 jalgrattast: tagumisele porilaual on sisse pressitud kohad, sest vastasel korral hakkaks mootoriülekande kett vastu porilauda käima
20 faili 1 lehel